Thursday, September 16, 2010

KOPI RADIX-APA ITU 4R




Kopi RADIX adalah minuman harian dengan komposisi kopi pilihan. Gula murni serta krimer yang ditambah ramuan Ubat dari 7 jenis tumbuhan herba alami sehingga kopi RADIX dapat dijadikan sebagai minuman kesihatan yang sangat aman karena kesan negatif kafeinnya telah di neutralise oleh ramuan herba di dalamnya serta berkhasiat jika diminum setiap hari dengan dos yang tepat. Bahan utamanya adalah akar ( RADIX ) tongkat ali ( Eurycoma longifolia ) yang disinergikan dengan 6 herba pilihan iaitu : teja lawang ( Cinnamommuminers ). Tebu gajah . Mata pelanduk ( Ardisia Crispa) . Mengkudu hutan ( Morinda Eliptica ) Halban ( Vitex Pubescen ) Larak Hutan ( Polyathia Hypoleuca ).
Kopi RADIX terbukti dengana izin ALLAH SWT berkhasiat mencegah dan mengubati berbagai penyakit serta menjaga kesihatan tubuh kerana kopi RADIX memiliki keunggulan MULTIFUNGSI THERAPI 4R, iaitu Release, Relax, Regeneration, dan Refunction.



RELEASE
Sebab utama masuknya penyakit dalam tubuh adalah ketika terkumpul jutaan racun dalam tubuh yang terkumpul dari pencemaran udara, makanan dan minuman yang biasanya mengandungi perasa, pengawet, pewarna tiruan sehingga tubuh mengalami berbagai gangguan kesihatan, terutama gangguan di dalam perut (pencernaan ). Herba teja lawang ( Cinnamommuminers ) dan tebu gajah (Albizzia Myriophylia ) yang bersinergi dalam kopi RADIX dapat membuang racun dalam tubuh melalui buang air besar, buang air kecil, dan peluh. Proses ini juga disebut sebagai DETOKSIFIKASI.



RELAX
Stress yang berlebihan juga menjadi sebab lain dari munculnya berbagai gangguan kesihatan biasanya mereka yang mengalami strees bepanjangan akan menyebabkan sukar tidur, emosi tak terkawal dan spiritual yang menurun. Penyelesaian yang terbaik adalah merehatkan tubuh dengan kaedah DEEP SLEEPING atau tidur yang berkualiti. Kandungan vitamin c alami dalam akar tongkat ali dan mengkudu hutan akan menurunkan strees yang dialami oleh kita yang rutin mengamalkan kopi RADIX. Kandungan serat pada mengkudu Hutan juga akan merangsang tubuh untuk mengeluarkan hormon melantonin yang berperanan dalan proses DEEP SLEEPING.



REGENERATION
Akibat banyak racun yang masuk ke dalam tubuh kita yang menyebabkan sel-sel tubuh menjadi rosak, berbagai fungsi organ menurun seperti gagal ginjal , sukar memiliki keturunan, jantung, kencing manis, dan lain-lain. Ramuan herba pada kopi RADIX memiliki kelengkapan unsur yang diperlukan dalam melakukan REGENERASI SEL sehingga dengan meminum kopi RADIX secara rutin akan meningkatkan kemampuan tubuh untuk menggantikan sel-sel tubuh yang rosak atau mati.



REFUNCTION
Kerosakan sel dan penurunan fungsi pada organ yang menjadikan tubuh tidak mampu melawan penyakit apabila di biarkan akan mengalami disfungsi organ. Hal ini akan menyebabkan penyakit degeneratif. Regenerasi sel apabila dapat dijaga konsisten maka akan bernampakkan kesan positif pada proses pengembalian fungsi organ tubuh ( REFUNCTION )



Dos :Pencegahan : 1 pagi 1 petang
Pengubatan Terapi : 1 pagi 1 tgh/hr 1ptg
Atau dos yang dianjurkan terapi HPA



KOPI RADIX
MINUMAN KESIHATAN UNTUK ANDA DAN KELUARGA
Minum KOPI RADIX secara rutin INSYAALLAH TERBUKTI mencegah/mengubati
penyakit : Darah Tinggi, Kencing Manis, Sakit Urat, Migrain/Vertigo, Tumor, Kanser,
Ketagihan Merokok, Keputihan, Senggugut, Kecergasan, Kesuburan.
AL-ADAWIYAH.BLOGSPOT.COM

No comments:

Post a Comment