Thursday, April 22, 2010

PBC ELIT DI IPOH-1-2 MEI 2010



Pada 1-2 Mei ini akan dianjurkan PBC di Seri Malaysia Ipoh untuk memberi peluang kepada pengedar sekitar Ipoh menghantar rangkaian tajaan mereka mengikuti program pembinaan jatidiri usahawan herbalis muslim. Setiap peserta akan didedahkan dengan ilmu dan kemahiran sebagai usahawan yang bijak berkongsi kejayaan dengan orang lain.
Peserta wajib mengikuti 9 modul iaitu Pengenalan Syarikat, Plan Pemasaran, Kenali 350 produk, Homeparty nadi HPA, Kekeliruan Ummah antara Halal & Haram, Malam Keinsafan, Qiamullail dan Kuliah Subuh, Diagnos Saraf Tapak Tangan dan Gerakerja 6M. Selain itu peserta juga dimantapkan dengan demontrasi 'Demo produk Air Dew' dan 'Demo Rawatan Akupuntur dan Bekam'.

Pemimpin yang dijangka akan mengisi PBC kali ini ialah PJS Hafidzan Fauzi,PJS Hj Zainal, PJS Khalilah Wong, PJS Zamri, PJE Cikgu Sani dan PJ Herbalis Shafariah. Yuran penyertaan hanya RM150 untuk kos penginapan, 8 kali makan dan bahan kursus. APA TUNGGU LAGI GEMPURRRR. Untuk pendaftaran awal hubungi: 0136641872 (Sha)

No comments:

Post a Comment